آپشن های ام وی ام X55 پرو

آنچه خواهید خواند

ام وی ام X55 پرو جدیدترین محصول مدیران خودرو است که به تازگی رونمایی و فروش آن آغاز شده است. این کراس‌اوور ساب‌کامپکت چینی می‌تواند با اتکا به چهره جذاب، مشخصات فنی معقول و آپشن‌های قابل‌قبول خود، خریداران پرشماری را به سمت خود بکشاند. به همین بهانه، این مقاله از «فروشگاه اینترنتی آپشن کار» را به معرفی آپشن های ام وی ام X55 پرو اختصاص داده‌ایم. اگر شما هم علاقه دارید تا بیش‌تر با آن‌چه که ام وی ام X55 برای رفاه و ایمنی سرنشینان خود تدارک دیده است آشنا شوید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

 

معرفی ام وی ام X55 پرو

ام وی ام X55 همان چری تیگو 5 ایکس بازار چین است که البته در برخی بازارها با نام چری تیگو 4 نیز شناخته می‌شود. این کراس‌اوور ساب‌کامپکت نخستین بار در سال 2017 معرفی شد و در سال 2018 یک فیس‌لیفت را تجربه کرد که همین نسخه فیس‌لیفت 2018 در اواخر سال 1398 با نام ام وی ام X55 روی خط مونتاژ شرکت مدیران خودرو آمد. اما ام وی ام X55 پرو جدیدترین فیس‌لیفت چری تیگو 5 ایکس است که از سال 2020 عرضه و در بخش‌هایی مثل جلوپنجره، سپر جلو، رینگ‌ها و تریم داخلی، به‌روزرسانی شده است. ام وی ام X55 پرو مثل نسخه قبلی از سوی مدیران خودرو در دو تیپ اکسلنت و اکسلنت اسپرت عرضه می‌شود که تفاوت آن‌ها تنها در سقف و ستون‌های مشکی‌رنگ تیپ اکسلنت اسپرت خلاصه می‌شود.

ام وی ام X55 پرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر قدرت 156 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن‌متر بهره می‌برد که این پیشرانه با اتصال به یک گیربکس اتوماتیک ضریب‌متغیر (CVT)، نیروی خود را به محور جلو این خودرو انتقال می‌دهد. مدیران خودرو از مصرف سوخت و شتاب ام وی ام X55 صحبتی نکرده است اما با توجه به تغییرات اندک مشخصات فنی این خودرو نسبت به نسخه قبلی، می‌توانیم انتظار مصرف سوخت ترکیبی زیر 7.5 لیتر در صد کیلومتر و شتاب صفرتاصد رسمی زیر 11 ثانیه را داشته باشیم. ناگفته نماند که مشخصات فنی ام وی ام X55 پرو کاملاً با برادر بزرگ‌ترش یعنی فونیکس تیگو 7 پرو یکسان است.

 

ام وی ام X55 پرو

 

 

آپشن های ام وی ام X55 پرو

آپشن نخست: ترمز پارک برقی با اتوهلد

چند سالی است که ترمز پارک برقی به آپشنی رایج در خودروهای روز دنیا تبدیل شده و جای ترمزهای پارک مکانیکی را گرفته است. ام وی ام X55 پرو هم به ترمز پارک برقی مجهز است و البته مثل بسیار از خودروهای دیگر، در کنار ترمز پارک برقی از آپشن اتوهلد (Auto Hold) نیز بهره می‌برد. کاربرد اصلی اتوهلد در زمان توقف در ترافیک‌های سنگین است که با فعال‌کردن این آپشن، ترمز پارک برقی پس از توقف کامل خودرو فعال می‌شود و دیگر نیازی نیست تا پای راننده روی پدال ترمز باشد. با فشار پدال گاز هم ترمز پارک آزاد می‌شود و خودرو حرکت می‌کند.

 

ترمز پارک برقی با اتوهلد

 

آپشن دوم: تهویه مطبوع اتوماتیک با پنل تمام لمسی و سیستم تصفیه هوا

نسخه قبلی ام وی ام X55 پرو از تهویه مطبوع الکتریکی بهره می‌برد و خبری از تهویه اتوماتیک در آن نبود اما نسخه پرو از تهویه مطبوع اتوماتیک بهره‌مند است که برای کنترل آن هیچ دکمه فیزیکی وجود ندارد و تمامی کارها با استفاده از یک پنل تمام لمسی تبلت مانند صورت می‌گیرد. به علاوه، این سیستم تهویه از فیلتر تصفیه هوای PM 2.5 بهره‌مند است که باعث می‌شود تا از ورود ذرات معلق به کابین جلوگیری شود و کیفیت هوای ورودی افزایش یابد.

 

تهویه مطبوع اتوماتیک با پنل تمام لمسی و سیستم تصفیه هوا

 

آپشن سوم: دوربین 360 درجه

دوربین 360 درجه یک گزینه بسیار کاربردی در لیست آپشن های ام وی ام X55 پرو است که تصویر دوربین‌های قرارگرفته در جلو، عقب و طرفین خودرو را با هم ترکیب می‌کند و تصویری مجازی از نماهای مختلف خودرو و اطراف آن را در مانیتور به راننده نشان می‌دهد. دوربین 360 درجه در هنگام پارک‌کردن، خروج از درب پارکینگ و حتی تردد در معابر باریک، واقعاً عصای دست راننده است. علاوه بر این، یک درگاه ورودی USB هم پشت آینه میانی ام وی ام X55 پرو وجود دارد که برای نصب دوربین ثبت وقایع به‌صورت افترمارکت کاربرد دارد.

 

آپشن چهارم: سیستم مالتی‌مدیا

ام وی ام X55 پرو به سیستم مالتی‌مدیا با مانیتور 10.25 اینچی لمسی مجهز است که مانیتور آن به سبک خودروهای اروپایی به‌ صورت ایستاده در قسمت بالایی داشبورد قرار گرفته است. این سیستم مالتی‌مدیا علاوه بر ویژگی‌های معمول، به مسیریاب (نویگیشن) ماهواره‌ای آفلاین و سیستم به اشتراک گذاری محتوای سیریاب (نویگیشن) ماهواره‌ای آفلاین و سیستم به اشتراک گذاری محتوای و تلفن همتلفن همراه و تبلت (Mirror Link) هم مجهز است.

سیستم مالتی‌مدیا ام وی ام

 

آپشن پنجم: گرم‌کن صندلی‌های جلو

صندلی‌های جلو ام وی ام X55 پرو به گرم‌کن مجهز هستند تا تجربه سواری با این خودرو در مناطق سردسیر و کوهستانی هم لذت‌بخش باشد. برای این آپشن هم دکمه فیزیکی وجود ندارد و کنترل آن از طریق همان پنل لمسی سیستم تهویه انجام می‌شود.

 

شاید به کارتان بیاید

آپشن کار ارائه دهنده انواع مالتی مدیا برای خودروهای ایرانی است. مانیتور کوییک در ۱۰ مدل مختلف با مشخصات و قیمت‌های متنوع در آپشن کار موجود است. با کلیک روی لینک سفید رنگ از تنوع این محصول بازدید کنید.

مانیتور کوییک t800

 

آپشن ششم: آپشن های ایمنی ام وی ام X55 پرو

لیست آپشن های ام وی ام X55 پرو در بخش ایمنی هم قابل‌قبول است و روی این خودرو شاهد مواردی مثل کنترل پایداری الکتریکی (ESP)، کنترل کشش (TCS)، کنترل شروع حرکت در سربالایی (HAC)، کنترل سرعت در شیب (HDC) و 4 ایربگ هستیم. نسخه اولیه این خودرو هم در ابتدای ورود به بازار موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از مؤسسه چینی C-NCAP شده است.

 

سایر آپشن های ام وی ام X55 پرو

از دیگر آپشن های ام وی ام X55 پرو هم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کی‌لس استارتر
  • سانروف
  • کروز کنترل
  • تنظیم برقی صندلی راننده
  • روکش چرمی صندلی‌ها با تزئینات قرمز رنگ
  • تنظیم حالت رانندگی در دو حالت Eco و Sport
  • سنسور پارک عقب
  • دوربین دید عقب با قابلیت نمایش خطوط پارک به‌صورت داینامیک (تغییر زاویه خطوط با چرخش فرمان)
  • فرمان با نیروی کمکی الکتریکی (EPS)
  • سنسور فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)
  • آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرم‌کن
  • چراغ‌های جلو LED
  • دی‌لایت
  • کامپیوتر سفری

 

آپشن های ام وی ام X55 پرو

مقاله مفید: آپشن های تیگارد X35

جمع‌بندی؛ جوانانه‌ترین کراس‌اوور مدیران خودرو

در پایان بررسی آپشن های ام وی ام X55 پرو می‌توانیم بگوییم که این کراس‌اوور جدید مدیران خودرو، علاوه بر آپشن‌های قابل‌قبول، طراحی جذاب و اسپرت و هم‌چنین توانمندی‌های فنی مناسبی را ارائه می‌دهد و می‌تواند با اتکا به این ویژگی‌ها، نظر خریداران جوان را به خود جلب کند و در بازار موفق‌تر از نسخه قبلی خود عمل کند. علاوه بر این، ام وی ام X55 پرو هم مثل سایر محصولات مدیران خودرو از مزیت فراوانی قطعات یدکی استاندارد و آپشنال بهره‌مند است.

 

آپشن های ام وی ام X55 پرو

محصولات پر طرفدار
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از

25 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید بینائی
2 سال قبل

اینجور که در باره x55پرو توضیح داده شد از آپشن هایی مثل سنسور نور و باران که حتی رو تارا اتوماتیک هستش محرومه و اینجور که باز مشخصه ساعت هوشمندی که میشد کلی کارهای مربوط به خودرو رو باهاش انجام داد و رو نسخه قبلی بود ازش حذف کردن یعنی رو رو نسخه قبلی میشد با ساعت هوشمند در صندوقو زحمت بکشین با دست باز کنید البته بگذریم از کج سلیقه گی طراحان و مهندسان مدیران خودرو که خودرویی با لازه قیمتی ۹۵۰ میلیون تونو از گذاشتن یه فرمان دیکات ازش دریغ کردن … حالا سنسور جلو و شارژ وایرلس نبودش پیشکش دیگه سنسور باران و نور که روی تارا هستو چرا روش نزاشتین 🤔🤔🤔

علی
1 سال قبل
پاسخ به  حمید بینائی

سلام وقت بخیر
من قرار شده فردا بعد از 72 روز ماشین تحویل بگیرم
متاسفانه مبلغ 960 میلیون تومان پرداخت کردم نقدی قرار شد یک ماهه بدن ولی با فردا میشه 72 روز باور کنید که کلآ زده شدم برم بگیرم ببینم اش دهنسوزی هست یا نه احتمالش خیلی زیاده 99 درصد بفروشم،
درضمن باید بگم بجای ساعت هوشمند هر دو درب جلو مجهز به اثر انگشت شده و نیازی به ساعت نداره و با اثر انگشت درب خودرو باز میشه

پیرهادی
1 سال قبل
پاسخ به  علی

سلام من خریدارم اگه میفروشید

مهدی
1 سال قبل
پاسخ به  علی

دوست عزیز اطلاعات سایت ها درمورد آپشن ماشینا هیچ کدوم کامل نیست من این ماشین رو دارم هم سنسور نور داره هم سنسور باران ضمنا به آپشنها کول باکس نورپردازی داخل اتو هلد هم اضافه کنید ضمن اینکه وقتی به فاصله یک متری ماشین میرسی قفل ماشین باز میشه به همراه ولکام لایت و وقتی دور میشی مجدد بسته میشه ولی اگه تارا دوست داری اونم خوبه …..

هوم
1 سال قبل
پاسخ به  مهدی

سنسور باران ؟ چطوری فعال کردید؟ چون من دارم و نداره

محمد چوبان پیشه
1 سال قبل
پاسخ به  مهدی

سلام ببخشید سنسور باران از کجا فعال میشه منم این ماشینو دارم خود نمایندگی میگه نداره ودر ضمن جای دوربین ثبت وقایع رو گزاشتن ولی از خود دوربین خبری نیست ومیگو اگه نصبش کنی از گارانتی میفته

سالار
1 سال قبل
پاسخ به  حمید بینائی

داداش هر جا رسیدی درباره تارا تبلیغ کردی آشغالهای چین از بهترین های ایران خودرو و سایپا هزار برابر بهتره هم شاهین داشتم هم دنا داشتم دهنم سرویس شد آنقدر رفتم نمایندگی سایپا و ایران خودرو . ولی داداشم از سال 97 چانگان داره فقط سوار شده حالا اگه از تارا خوشت اومده یا تارا خریدی و این چیزا رو میگی بیخیال شو هر کی سوار بشه خودش فرقو احساس میکنه من الان ایکس 55 پرو تحویل گرفتم خیلی خیلی عالیه سواری اصلا هم سانسورش واسم مهم نیست شاهین تو دست انداز میوفته سنسور لاستیکاش فعال میشه🤣🤣🤣 گاز بده دودتو ببینیم

رضا
1 سال قبل
پاسخ به  سالار

تو هر سایتی که در در مورد x55 pro نظرات به اشتراک گذاشته شده ایشون دقیقا” همین کامنت رو رو بدون کوچکترین تغییری گذاشته، معلوم نیست مشکلش با این خودرو چیه

یاس
1 سال قبل
پاسخ به  رضا

دقیقا

حمید
1 سال قبل
پاسخ به  حمید بینائی

بجای ساعت سوییچ و ورود بدون کلید داره ، سنسور نور و باران و دوربین۳۶۰ داره ، شارژر وایرلس و۶ کیسه هواداره ، کول باکس نشان دهنده سوخت لحظه ای رو داره ، ، آپشن های زیادی داره که حتما باید دفترچه راهنماشو بخونید، از چراغ هالوژن خبری نیست و چراغای جلو LED شده با نور و روشنایی ۲برابر بیشتر ، سواری نرم و لذتبخشش هم جای خود

مهدی
1 سال قبل
پاسخ به  حمید بینائی

سلام
دوست عزیز سنسور نور و باران نسخه ie داره شارژر وایرلس هم داره 6 ایربگه هم شده بجای ساعت که کارکردش روشن کدرن از راه دور بود این قابلیت رو گذاشته روی ریموت
والا وقتی ساندرو چهارسال کارکرد 900 میدن این ماشین تا 1300 هم امروز می ارزه
دوستمون جوری صحبت میکنه انگار اینجا سوئیسه

مهران
1 سال قبل
پاسخ به  مهدی

دوست عزیز روی ریموت چجوری باید از راه دور روشن کنم ماشین رو؟ هیچ دکمه خاصی نداره که
ودر ضمن بگم این ماشین عالیه حرف نداره اشغال ایران خودرو و سایپا که اشغال تر هست رو اصلا نخرین پولتون نریزین بیرون

حمید
1 سال قبل
پاسخ به  مهران

دکمه قفل رو روی ریموت نگهدار ماشین روشن میشه، به همین سادگی

مهران
1 سال قبل
پاسخ به  حمید

امتحان میکنم ولی اتفاقی نمیفته فقط اگه شیشه ها پایین باشه هر چهار سمت با هم میان بالا

احسان
1 سال قبل
پاسخ به  حمید بینائی

تارا خوبه خیلی خوبه از شرکت بنز و بی ام دبلیو دارن میان ایران کپی برداری کنن ازش ، مخصوصا از چراغ خطر عقبش

علی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر
من قرار شده فردا بعد از 72 روز ماشین تحویل بگیرم
متاسفانه مبلغ 960 میلیون تومان پرداخت کردم نقدی قرار شد یک ماهه بدن ولی با فردا میشه 72 روز باور کنید که کلآ زده شدم برم بگیرم ببینم اش دهنسوزی هست یا نه احتمالش خیلی زیاده 99 درصد بفروشم

حمید
1 سال قبل

سلام ، من اول ماشین دوستمو سوار شدم و باهاش رانندگی کردم و واقعا عالی بود ،
میگن چینی آشغاله اما بخدا سگش به ایران خودرو و سایپا شرف داره ، تمام ماشینای ایران خودرو و سایپا رو داشتم و سوار شدم ، و x22 و آخریش هم x33 داشتم ، باهاش حدود ۸۰هزارتا رانندگی کردم و بعد از ۳سال که فروختم خدا شاهده خرابی ازش ندیدم ، تنها موردش فقط یک جفت لامپ جلو ازش عوض کردم و الآن هم بیصبرانه منتظرم تا x55pro رو تحویل بگیرم

علی
1 سال قبل

من گفتم الان برای نگه داشتن یا فروش ایکس55 پرو تصمیم نمیگیرم، اول سوار میشم بعد حرف میزنم، چند روز پیش تحویل گرفتم، 800 کیلومتر تو 9ساعت حرکت کردم، الان نظر میدم، در حد ماشین های چند میلیاردی، حال میده، بسیار لذت بخش، دوام قطعاتش هم مطمئن باشید، خیلی بالاتر از ماشین های ايرانی هست، اصلا با آشغال های ایرانی سایپا و ایران خررو مقایسه نکنید، الان چین تو دنیا در خودرو سازی حرف برای گفتن داره، 10 سال آینده، بازار خودرو سازی دنیا رو در دست میگیره.

حمید
1 سال قبل
پاسخ به  علی

حالم بد شد از این کلک و حقه مدیران خودرو ، ماشین رو بم تحویل میده اما بجای هزینه و کارت هدیه، ۵۰۰۰کیلومتر به گارانتی اضافه کردن ، که تا اونموقع بدون شک ماشین دیگه دست من نیست و دوم اینکه ماشین اگر هم دستمون باشه در طی۵سال کارکرد ماشین به۱۵۵هزار کیلومتر نخواهد رسید. اسفند باید برم بم برای تحویل ، حالا ببینم که ماشینو با باک پر تحویل میدن یا از اونم میزنن؟

حامد
1 سال قبل
پاسخ به  حمید

نه متاسفانه باکش 1.5 لیتر بنزین بیشتر نداشت. نزنی تو جاده بم میمونی کارت بنزینم حتما همراه داشته باش که اون منظه بنزین بدون کارت نمیدن ولی ماشین خیلی ردیفیه لذت میبری از رانندگی و نرمیش .فرمون برقی و دوربین 360 که خداس گاز خور ماشینم حرف نداره نیش گاز بدی 140 پر کرده.بقدری نرم هست که 140 رو فک میکنی 100 تا میری. کامپیوتر تخمین مسافت قابل سیر بر اساس مقدار بنزین خیلی خوبه اول که میگری حتما چکش کن تو جاده نمونی رفیق.

حامد
1 سال قبل

در ضمن مانیتور ماشین اگر هنگ کرد نترسی سری اول با بلوتوس یکم مشکل میخوره ممکنه هنگ کنه دکمه پاورو 0 ثانیه نگه داری ری استارت میشه

حمید
1 سال قبل
پاسخ به  حامد

تحویل گرفتم با باک خالی و چراغ بنزین روشن ، ۴۰لیتر بنزین کامل ریختم توی باک ، اما انصافا ماشین خوب و نرمیه

عظیم ایوار
1 سال قبل

با سلام خدمت تمامی ایکس 55 پرو بازها
اینهایی که میان نظر چرند میدن باور کن هنوز از پراید بیشتر سوار نشدن من خودم جک اس 5 داشتم توسان داشتم خدایی ایکس 55 از هر دوتاش سر تره هم اپشنهاش هم نرمیش هم تیز بودنش که نمیتونی سر گاز بدی و هم اون دکمه اکو و اسپرت رانندگی خلاصه همه چیز عالیه نسبت به پولش
فقط مال من هم سری اول هست بعضی وقتها مونیتورش هین رانندگی خاموش میشه فقط مونیتور چون ظبش با همون خاموش بودن مونیتور میخونه که انشالله دوستان راهنمایی کنن که ببینیم اشکالش چیه

حامد
1 سال قبل

دوستان کسی اطلاع داره دش کم dash cam این ماشین چطور فعال میشه؟

حامد
1 سال قبل

دوستان کسی اطلاع نداره دوربین ثبت وقایعش چطوری فعال میشه ؟