بررسی ام وی ام x22 پرو + لیست آپشن‌های جدید

آپشن های ام وی ام x22 پرو 

آنچه خواهید خواند

چند سالی است که هاچ‌بک کراس‌ها در بازار خودرو ایران به محبوبیت دست یافته‌اند و مشتریانی از اقشار متوسط نیز تمایل بسیاری برای خرید چنین خودروهایی از خود نشان می‌دهند. ام وی ام x22 پرو یکی از جدیدترین هاچ‌بک کراس‌های بازار است، خودرویی که به عنوان نسل دوم ام وی ام x22 در ایران شناخته می‌شود و با هدف تداوم موفقیت‌های این خودرو وارد بازار کشورمان شده است. اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا با آپشن های ام وی ام X22 پرو آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا ویدئو زیر را تماشا کنید.

معرفی X22 پرو

یکی از محصولات پرفروش مدیران خودرو طی سالیان گذشته بوده است. این خودرو به دلیل قیمت مناسب، شرایط فروش منعطف و عرضه انبوه توانست در بازار ایران جایگاه مناسبی برای خود مهیا کند، جایگاهی که بدون وجود آپشن ‌های ام وی ام x22 قابل دسترسی نبود. اکنون نسخه جدید این خودرو نیز آماده است تا در بازاری که از رقبا خالی شده است، موفقیت‌های بیشتری کسب کند. همچنین انتظار می‌رود آپشن های ام وی ام x22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی بهتر و بیشتر شده باشند.

علاوه بر آپشن های ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، چند تفاوت بزرگ دیگر نیز میان این خودرو و نسل قبلی آن وجود دارد. ام وی ام x22 پرو برخلاف نسخه قبلی به پیشرانه یک لیتری سه سیلندر توربوشارژر مجهز است و برای گیربکس آن نیز از جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک CVT استفاده شده است. اعداد و ارقام مصرف سوخت ام وی ام x22 پرو تاکنون به صورت رسمی منتشر نشده‌اند، با این حال انتظار می‌رود عملکرد نسخه پرو در مصرف بنزین کارآمدتر از نسخه قبلی باشد.

ام وی ام x22 پرو در حال حاضر تنها با یک تیپ به بازار معرفی شده است، از این رو بررسی آپشن های ام وی ام x22 پرو برای مشتریان چندان دشوار نخواهد بود. با توجه به اینکه ام وی ام x22 پرو یک خودرو تازه وارد در بازار است، آپشن کار در تلاش خواهد بود تا تمامی امکانات رفاهی قابل سفارش برای این خودرو را در کوتاه‌ترین زمان برای مشتریان آماده کند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر این خودرو به سایت اصلی چری مراجعه کنید.

آپشن های ام وی ام x22 پرو

اصلی‌ترین آپشن های x22 پرو

آپشن نخست : سیستم صوتی قدرتمند

وجود یک سیستم صوتی قابل قبول و رضایت‌بخش هر روز برای مشتریان بیشتر از قبل اهمیت پیدا می‌کند و آن‌ها تمایل دارند تا احساس دلچسبی را هنگام گوش دادن به موسیقی در اتومبیل خود تجربه کنند. در این زمینه ام وی ام x22 پرو یکی از بهترین‌ها است، چرا که سیستم صوتی این هاچ‌بک کراس به خوبی قادر است نیازهای مشتریان معمولی را پاسخ دهد و حتی آن‌ها را شگفت زده کند.

سیستم چندرسانه‌ای ام وی ام x22 پرو از ترکیب سیستم پخش، چهار بلندگو و نمایشگر لمسی 9 اینچی تشکیل شده است. این سیستم از USB‌ و بلوتوث پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت Mirror Link، محتوای تلفن همراه خود را روی سیستم چندرسانه‌ای به نمایش در آورند. همانند اکثر خودروهای بازار، امکان افزودن تجهیزات بیشتری همچون هدفون یا نمایشگر برای سرنشینان عقب در ام وی ام x22 پرو وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید این آپشن‌ها را از فروشگاه آپشن کار سفارش دهید

ماشین ایکس ۲۲ پرو

آپشن دوم : یک فرمان همه کاره

فرمان خودرو به عنوان مرکز کنترل کننده اتومبیل شناخته می‌شود، از این رو طی سالیان اخیر خودروسازان تلاش کرده‌اند تا علاوه بر کنترل فرمان، کنترل سایر قسمت‌های خودرو را نیز در فرمان قرار دهند. در لیست آپشن های ام وی ام x22 پرو توجه ویژه‌ای به فرمان این خودرو صورت گرفته است و می‌توان گفت ام وی ام x22 پرو یکی از بهترین فرمان‌ها را در این رده ارائه می‌دهد.

فرمان ام وی ام x22 پرو از نوع برقی است و قالب دی کات دارد، از این رو چرخش آن برای راننده بسیار آسان خواهد بود. این فرمان به انواع دکمه‌های کنترلی همچون کنترلرهای سیستم صوتی و کروز کنترل مجهز است و علاوه بر آن به سرعت حساس است، یعنی با افزایش سرعت خودرو فرمان سفت‌تر می‌شود. در نهایت باید گفت که این فرمان به روکش چرمی نیز مجهز است

داخل ماشین x22 پرو

آپشن سوم : تجهیزات ایمنی رضایت بخش

ام وی ام x22 پرو یک محصول اقتصادی است و در این رده از خودروها، معمولا حداقل امکانات ایمنی را شاهد هستیم. خوشبختانه مدیران خودرو طی سالیان گذشته عملکرد خود را در زمینه ایمنی محصولات بهبود داده است و بنابراین ام وی ام x22 پرو از نظر ایمنی در وضعیت مطلوبی قرار می‌گیرد.

از جمله آپشن های ام وی ام x22 پرو در زمینه ایمنی می‌توان به این موارد اشاره کرد: دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، کنترل ایستایی در سربالایی، ترمز کمکی، سیستم کنترل فشار باد تایر، سنسور پارک عقب و دوربین عقب. در صورتی که مالک خودرو تمایل داشته باشد، امکان خرید دوربین ثبت وقایع از فروشگاه آپشن کار و نصب آن در ام وی ام x22 پرو نیز وجود دارد.

شاید به کارتان بیاید

پاور ویندوز کوییک در دو مدل pro و option pro مناسب برای کوییک دنده‌ای، کوییک اتوماتیک، کوییک r و کوییک اس

پاور ویندوز کوییک

سایر امکانات و آپشن های ام وی ام x22 پرو

ام وی ام x22 پرو از نظر امکانات و تجهیزات نسبت به نسل قبل بهبودهای قابل توجهی را تجربه کرده است که به بخشی از آن‌ها در متن اشاره کردیم. دیگر آپشن های ام وی ام x22 پرو عبارتند از: اتوهلد، ترمز پارک برقی، سانروف، آینه جانبی تاشو برقی، روکش چرمی صندلی‌ها، گارد و رکاب اسپرت، کنسول وسط، سیستم تهویه با تنظیم دستی و دی‌لایت.

سانروف x22 پرو
اپشن های x22 pro

جمع‌بندی، بهتر به معنای واقعی

همان‌گونه که در طول متن اشاره شد، ماشین ام وی ام x22 پرو یک خودرو ارتقا یافته از تمامی جوانب است که نسبت به نسخه قبلی خود بهبودهای قابل توجهی را کسب کرده است. با توجه به عدم حضور رقبای قدرتمندی همچون نسل جدید رنو ساندرو استپ وی یا چانگان CS35‌ در بازار، ام وی ام x22 پرو می‌تواند محصولی یکه‌تاز در سگمنت هاچ‌بک کراس در ایران باشد.

امکانات و آپشن های ام وی ام x22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی به صورت محسوس بهبود یافته‌اند و با خودرویی مدرن‌تر و مجهزتر از گذشته روبرو هستیم. با این وجود اگر به بهره‌مندی از امکانات رفاهی بیشتری در اتومبیل خود علاقمند هستید، فروشگاه آپشن کار طیف گسترده‌ای از انواع امکانات رفاهی را به شما ارائه می‌دهد. از قبیل مانیتور کوییک اس، مانیتور ۲۰۶ و… شما با استفاده از محصولات فروشگاه آپشن کار می‌توانید اتومبیل خود را ایمن‌تر کنید، قابلیت‌های سیستم چندرسانه‌ای آن را افزایش دهید یا قطعات تزیینی را به کابین خودرو اضافه کنید.

محصولات پر طرفدار
4 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از

11 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سلیمانی
1 سال قبل

سلام
میخواستم بدونم میشه روی ایکس ۲۲ معمولی پاور ویندوز و آیینهای تاشو نصب کرد و قیمتش چقدر میشه؟
ممنون

مدیر
کرابی
1 سال قبل
پاسخ به  سلیمانی

سلام ، بله قابل نصب هست.

حمید
10 ماه قبل
پاسخ به  سلیمانی

خودش داره
ریموت نگه داری هنگام باز کردن درب خودرو همه شیشه ها پایین میاد و دکمه ریموت قفل دربها نگه داری همه شیشه ها بالا میره…

صدری
1 سال قبل

سلام وقت بخیر. مدل پرو خودش پاورویندوز و آینه تاشو برقی داره؟

مدیراتور
1 سال قبل
پاسخ به  صدری

بله

مهدی
1 سال قبل

سلام میخاستم دوربین ۳۶۰ رو ماشینم نصب کنم میشه پرو هست

مدیراتور
1 سال قبل
پاسخ به  مهدی

بله می‌شه ولی باید به یه آدم کار بلد بدین

فاطمه
1 سال قبل

سلام. X22PRO دکمه های دنده باید چراغ داشته باشه یا نداره چون ماشین من همه قسمت ها چراغ داره جز دکمه های زیردنده که نشان‌دهنده دنده خلاص و‌پارک هست

حسام
1 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

سلام.خیر،چراغ ندارند متاسفانه

حسن
1 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

سلامx22pRoiE هنگام قفل دربها باید شیشهااتومات بالا بروند یا باید قبل از قفل کردن درب خودرو با کلید دستی بالا ببریم

سمیه
11 ماه قبل
امتیاز :
     

سلام. ای کاش تعدادی عکس هم از داخل ماشین x22 پرو می گذاشتید. دکمه های آپشن ها. بیرونش رو که تو خیابون می بینیم