آپشن های KMC K7

KMC K7

آنچه خواهید خواند

اگر بخواهیم برندهای موفق چینی که در ایران فعالیت کردند را نام ببریم، قطعا برند جک یکی از گزینه‌های برتر این جدول را به خود اختصاص خواهد داد. شرکت خودروسازی جک به واسطه همکاری با کرمان موتور توانست در بازار ایران حضور پیدا کند و موفق شد با عرضه محصولاتی رقابتی و دوست داشتنی، به سرعت از سوی مخاطبان ایرانی مورد استقبال قرار گیرد. جک S5‌ و جک J5‌ دو مورد از پرفروش‌ترین خودروهای این برند در ایران بودند و فروش جک در ایران به حدی بالا بود که این شرکت با وجود تحریم‌های اقتصادی، بازهم به حضور در بازار ایران تمایل داشت. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی آپشن های کی ام سی k7 بپردازیم، خودرویی که به نوعی جدیدترین محصول این کمپانی برای بازار داخلی به حساب می‌آید، پس با آپشن کار همراه باشید.

معرفی KMC K7

کرمان موتور با همکاری جک اخیرا از چند محصول جدید رونمایی کرده است که به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، ناچار شده است تا آن‌ها را با نامی متفاوت به بازار عرضه کند. یکی از این خودرو جک X7‌ است، خودرویی که به عنوان نسخه بهبود یافته جک S7 در بازار چین شناخته می‌شود و در ایران با نام KMC K7 عرضه شده است. این خودرو از ترکیب پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه بهره می‌برد. نهایت قدرت پیشرانه کی ام سی K7 معادل 171 اسب‌بخار است و حداکثر گشتاور آن نیز به 251 نیوتن‌متر خواهد رسید. حداکثر سرعت کی ام سی K7 برابر با 160 کیلومتربرساعت است؛ همچنین این خودرو در سیکل ترکیبی 8.6 لیتر در صد کیلومتر بنزین می‌سوزاند.

کی ام سی K7 از نظر ابعاد و اندازه در بخش کراس‌اوورهای سایز متوسط قرار می‌گیرد و یک خودرو خانوادگی است. فیدلیتی از بهمن موتور بزرگترین رقیب KMC K7 در بازار ایران محسوب می‌شود و به همین دلیل کرمان موتور آپشن های KMC K7 را به نحوی تعیین کرده است که توانایی رقابت با سایر محصولات این رده را داشته باشد. در ادامه نگاهی به آپشن های KMC K7 خواهیم داشت و با ویژگی‌های محصول جدید کرمان موتور بیشتر آشنا خواهیم شد.

اصلی‌ترین آپشن های KMC K7

آپشن نخست : سیستم صوتی حیرت انگیز

مشتریان ایرانی طی چند سال اخیر با انواع مختلفی از کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای لوکس چینی آشنا شده‌اند. یکی از نشانه‌های این خودروهای لوکس بهره‌مندی از سیستم چندرسانه‌ای قدرتمند است که می‌توان این مورد را به عنوان اولین مورد از لیست آپشن های KMC K7 ذکر کرد.

این شاسی‌بلند چینی از سیستم صوتی اینفینتی بهره‌مند است که این سیستم از ترکیب یک سیستم پخش به همراه ده بلندگو و یک نمایشگر 12.3 اینچی لمسی تشکیل شده است. سیستم صوتی KMC K7 از اتصال هندزفری و بلوتوث پشتیبانی می‌کند و قابلیت نمایش فایل‌هایی با فرمت MP5 را دارد. علاوه برآن مالک می‌تواند با استفاده از قابلیت MirrorLink اطلاعات تلفن همراه خود را روی نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای به نمایش در آورد. با این حال اگر احساس می‌کنید به نمایشگرهای اضافه برای صندلی‌های ردیف عقب نیاز دارید، فروشگاه آپشن کار تجهیزات بیشتری را برای بهینه سازی سیستم صوتی کی ام سی K7 به شما ارائه می‌دهد.

سیستم صوتی KMC K7

آپشن دوم : صندلی‌های فوق‌العاده راحت

صندلی‌های راحت و خوش فرم نقش پررنگی در افزایش کیفیت سواری یک خودرو دارند و وجود آپشن‌های اضافه همچون گرمکن و سردکن نیز موجب ایجاد ذوق‌زدگی مشتریان خواهد شد. در این زمینه کی ام سی K7 خوش می‌درخشد، چرا که صندلی‌های راحت و مجهز را باید به عنوان یکی از بهترین آپشن های KMC K7 ذکر کنیم.

صندلی‌های راننده و سرنشین جلو به صورت برقی تنظیم می‌شوند و صندلی راننده به حافظه‌ای برای به خاطر سپردن تنظیمات (مموری) مجهز است. هر دو صندلی جلو به گرمکن و سردکن مجهز هستند، بنابراین سرنشینان ردیف جلو تجربه دلچسبی از سفر با KMC K7 را در هوای گرم و سرد تجربه خواهند کرد. علاوه بر موارد گفته شده، صندلی‌های ردیف جلو KMC K7 به ماساژور مجهز هستند و برای دفع خستگی سرنشینان به بهترین نحو آماده شده‌اند.

صندلی های KMC K7

آپشن سوم : صندوق عقب کاربردی برای استفاده خانواده‌ها

همان‌طور که در مقدمه مطلب اشاره کردیم، KMC K7 یک خودرو خانوادگی است و برای سفرهای یک خانواده طراحی شده است. یکی از الزامات خودروهای خانوادگی، بهره‌مندی از قسمت بار بزرگ و جادار است که KMC K7 بازهم در این زمینه نمره قبولی دریافت می‌کند. از آن‌جایی که KMC K7 تنها دو ردیف صندلی دارد، فضای قابل توجهی به قسمت بار این خودرو اختصاص داده شده است که حجم آن به 960 لیتر بالغ می‌شود. اگر این فضا برای شما کافی نیست، می‌توانید با تا کردن صندلی‌های ردیف دوم حجم قسمت بار KMC K7 را به 1358 لیتر افزایش دهید. دسترسی به فضای بار کی ام سی K7 برای سرنشینان چندان دشوار نیست، چرا که درب صندوق برقی به عنوان یکی از آپشن های KMC K7 شناخته می‌شود. علاوه‌بر این کی ام سی K7 از آپشن صندوق عقب هوشمند نیز بهره می‌برد و شما می‌توانید بدون دخالت دست و تنها با نزدیک شدن به بخش انتهایی خودرو درب صندوق آن را باز کنید؛ حتی ارتفاع باز شدن درب نیز قابل تنظیم است!

KMC K7

آپشن چهارم : سیستم نورپردازی بسیار کامل

همچون سایر بخش‌ها کمپانی سازنده در این بخش نیز برای کراس‌اوور جذاب خود کم نگذاشته است و شما می‌توانید طیف کاملی از آپشن‌های مربوط به سیستم روشنایی را در این خودرو ببینید. از جمله آپشن های KMC K7 در این بخش می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب LED، سنسور نور (اتولایت)، دیلایت، سیستم مشایعت تا درب منزل (Follow Me Home)، تنظیم برقی ارتفاع نور و مه شکن چراغ عقب اشاره کرد.

آپشن های KMC K7

آپشن پنجم : سیستم‌های کمک راننده KMC K7

گرچه کی ام سی K7 فاقد رادارهای هوشمند است و از این نظر در مقابل خودرویی همچون بهمن فیدلیتی حرفی برای گفتن ندارد، اما با این حال نمی‌توان آپشن های کمک راننده این خودرو را نیز نادیده گرفت. از جمله امکانات این کراس‌اوور جذاب در این بخش می‌توان به کروز کنترل، سنسور پارک جلو و عقب، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل ابتدای حرکت در سربالایی، اتوهلد و دوربین 360 اشاره کرد که تمامی این موارد می‌توانند برای افزایش لذت رانندگی و همینطور تجربه یک رانندگی راحت، کمک بزرگی باشند.

KMC K7

 

شاید مفید باشد: آپشن‌های لاماری ایما

دیگر آپشن‌ های KMC K7

لیست امکانات و تجهیزات KMC K7 آنقدر بلند است که برای برشمردن تمامی آن‌ها به یک مقاله چند صفحه‌ای نیاز خواهیم داشت. با این حال می‌توان برخی دیگر از آپشن های KMC K7 را در این بخش ذکر کرد. سیستم تهویه KMC K7 از نوع اتوماتیک است و به صورت دوگانه تنظیم می‌شود؛ وجود دریچه جداگانه برای سرنشینان ردیف عقب نیز به خنک سازی یا گرم کردن سریع‌تر کابین کمک می‌کند.

علاوه‌بر این مواردی همچون سانروف، سقف پانوراما، آینه عقب الکتروکرومیک، چهار کیسه هوا، کیلس استارتر، کامپیوتر سفری، قابلیت انتخاب رنگ پشت آمپر، ترمز پارک برقی، فرمان برقی با دکمه‌های کنترلی و روکش چرمی، پرده کشویی صندوق عقب، سیستم آنتی ترپ شیشه‌ها، پاور ویندوز، ریل سقفی ایزوفیکس صندلی و… بخش دیگری از تحهیزات این خودرو به شمار می‌روند.

جمع‌بندی، ببر چینی با آپشن‌های بسیار

زبان طراحی نسل جدید محصولات جک شباهت قابل توجهی به خودروهای کیاموتورز پیدا کرده است و علاوه بر شباهت ظاهری، امکانات رفاهی محصولات این شرکت نیز به خوبی افزایش پیدا کرده‌اند. از سوی دیگر پیشرانه مشترک مورد استفاده در جک S5‌ فیس‌لیفت و کی ام سی K7 باعث می‌شود مالک این خودرو دردسر چندانی بابت دسترسی به لوازم یدکی و خدمات فنی در ایران نداشته باشد. در زمینه آپشن‌ها و امکانات رفاهی کی ام سی K7‌ نیز جای نگرانی وجود ندارد، چرا که بسیاری از امکانات استاندارد و آپشنال این خودرو را می‌توانید در فروشگاه آپشن‌کار پیدا کنید.

فروشگاه آپشن کار افتخار این را دارد که بهترین و باکیفیت‌ترین آپشن‌های خودرو و قطعات را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار دهد.

محصولات پر طرفدار
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجتبی صنیعی
2 سال قبل

سلام به نظر بنده خودرویی بسیار خوب هست و بنده به همراه خانواده ام با خودرو های دیگر به مسافرت های زیادی رفته ایم اما در این چند روز که صاحب این خودروk7 شده ایم پس از سپری کردن اولین سفر با مسافت ۴۰۰کیلومتری احساس خستگی و خواب آلودگی به راننده دست نداده و رانندگی بسیار راحت وامنیت سرنشینان خوب و عالی بوده با تشکر از طراحی و ساخت این غول جادهk7 من و خانواده ام راضی هستیم ممنون.

رضا
1 سال قبل
پاسخ به  مجتبی صنیعی

سربالایی کولر بگیر بعد راه بیوفت

علي
1 سال قبل

من چند تا خودرو خوب خارجي سوار شدم و حدود 2000كيلو متر با اين ماشين سفر كردم و شايد تنها ماشيني بود كه با ارمش و راحتي كامل با خانواده ام مسافرت كرديم من از اين ماشين خيلي راضيم